woensdag 4 juli 2012

Manden maken... handig toch?

Hoe vaak maakten Het Lief en ik stapels met pampers aan het vensterbank die dan steeds naar beneden vielen... Genoeg! Tijd voor een oplossing!


Gemaakt uit tafelzeil. En ik heb er meteen een nieuwe hobby bij: tafelzeil spotten...

Ik ben een weegschaal van sterrenbeeld en al geloof ik er niet echt in, 1 ding is zeker: ik kan moeilijk kiezen... dus maakte ik er nog een paar om te kunnen afwisselen...







We kregen een paar weken geleden geweldig nieuws! Ik word weer tante en Het Lief mag het peterschap opnemen... Redenen genoeg om me weer te verdiepen in babyfrutsels ; ) Tot gauw dus... (en als je me vandaag zou zoeken, ik ben naar IKEA!)

6 opmerkingen:

  1. Handig! En ze zien er bovendien nog prachtig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik kan me herinneren dat ik ze de eerste keer bij jou gezien had... dank u!

      Verwijderen
  2. Ziet er echt geweldig uit! Misschien gebruik ik het idee wel voor mijn kleine neefje dat nog op komst is..
    En proficiat dat je opnieuw tante wordt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk die mandjes!
    Waar vond je 't patroontje?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. het is de tutorial van Vlijtig in combinatie met het handig rekensysteem van Zazozip zodat je alle formaten kan maken... PS: ik ben je nog niet vergeten... het TikTak huisje...

      Verwijderen