donderdag 19 juli 2012

Ik kan het nog niet zelf geloven :)

Ik kreeg een mailtje of ik iets kon maken, in een maatje 56... Ik dacht meteen aan dit maar wist niet of ik het zou kunnen maken. Noem me wat ouderwets, maar ik ging toch op zoek naar een patroontje uit een tijdschrift en kwam bij Ottobre 1/12 terecht.

En dit werd het uiteindelijk... (en ik ben best trots, dus ik heb VEEL foto's gemaakt!)


Achterkant


Mutsje

 



En ik blijf in de kleine prutsen... Geboortecadeau voor de zus van mijn schoonzus: welkom baby Estelle! Dekentje, slab, pamperzak en tuttendoekje


Allemaal mooi verpakt!



En ja, eindelijk had ik ook tijd om een rok voor mij te maken! Heerlijke stof. Je ziet het niet zo goed op de foto maar het is een tricot met een jeansbedrukking.  Lekker retro! Het zit heerlijk...


Dit kon ik allemaal maken dankzij een dagje kinderrust. Dank u oma en peter!

12 opmerkingen:

  1. Mooi allemaal! Die wolkjestricot vind ik echt supertof.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke creaties!
    Van waar heb je die leuke aardbeienstof en de tricot in jeansmotief?
    Echt super!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De aairbeienstof komt van Maison Dorée in Sint-Agatha-Berchem en de tricot komt van Moratex in Lebbeke maar... ik heb van beide stoffen steeds het einde van de rol gekocht :)

      Verwijderen
  3. Wauw! Prachtig!
    Babycadeautjes zijn geweldig!
    En je rok: jaloers ja!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Amai zeg!! Zo schattig dat rode babypakje met bijhorend mutsje. De mama zal in de wolken zijn! En die cadeautjes voor Estelle stralen vrolijkheid en levenslust uit: mooi!!!
    Je rok is mooi! En super dat hij dan ook nog eens goed zit!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben zeer benieuwd naar de reacties van de mama want het was de papa die het gevraagd heeft... En kreeg net bericht van de mama van Estelle dat ze het super vond! Dat maakt mij meteen ook gelukkig :)

      Verwijderen
  5. Superproductief! En bij allemaal echt heel mooie stoffenkeuze, heel mooi! Dat pakje van meisjesmama lukt je zeker om te maken, ik heb het ook al es getest en goedgekeurd :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat geweldig allemaal. Dat baby pakje echt super en dat stofje geweldig. Ook je rok kei leuk geworden. complimenten hoor. ben maar met recht trots op je zelf

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat mooi allemaal. Dat pakje is echt super.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die geboortesetjes zijn supermooi geworden ! Vooral dat in die wolkjes ... smelt !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oooohhh, geweldig, die geboortesetjes!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Amai zo mooi allemaal.
    Ik vind je rok ook helemaal geweldig! Leuk stofje en leuk patroontje.

    BeantwoordenVerwijderen