zaterdag 2 november 2013

facebookpagina's, blogs, websites... vereenvoudigen! en... give-away!

Een week of 2 geleden kondigde ik met trots aan dat ik een website had... en dat blijkt ook een blog te zijn ;) dus... deze blog verdwijnt stilletjesaan... en je kan me volgen via de "nieuwe" blog: http://www.lottehandgemaakt.be/lotte-legt-uit/
Je kan me daar ook volgen via bloglovin...
En wie me blijft volgen wordt beloond ;) Word volger van de nieuwe blog en maak kans op 2 paar handgemaakte oorbellen! De winnaar wordt op 20 november bekendgemaakt ;)

Groetjes!

7 opmerkingen:

  1. Enorm fan van al jou kunnen! Ik volg je dan ook overal.. ;)
    Heel veel succes met je nieuwe blog, website,... ik doe zeker mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jahoor, ik ben ook al overgestapt hihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jep, ik volg je ook op je nieuw 'adresje'!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. HayHay!
    Ik ga je ook volgen op je nieuwe adres!
    Liefs Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. The above article is nice and interesting, thank you willing to share! Greetings success of admin harga cetak buku wish you deign to visit my website, thank you :) cetak buku murah cetak buku umroh haji

    BeantwoordenVerwijderen