donderdag 4 oktober 2012

Verjaardagsrok!

Ik gaf mezelf volgende dingen cadeau:
- stof van bij Bambiblauw en Koekepeertje
- het boek "Zo geknipt"
- en een nieuwe rok in een stofke waar ik een paar maanden geleden verliefd op werd...



Ik vond de stof niet iets te druk om er een hele rok van te maken dus bedacht ik een variatie op een bekende rok...

Gevoerd, met een blinde rits afgewerkt volgens de richtlijnen van Spiegelstiksels


Een fijn detail: 2 sierknopjes (appeltjes natuurlijk)


En het best van al: hij slankt af ;) 


10 opmerkingen:

  1. superstof, en zo goed gelukt seg! (die rits en die voering !!!!! dat kan/durf ik nog niet zenne)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit vind ik echt een leuke oplossing als je een druk stofje wilt gebruiken en het toch weer niet te druk wilt maken! Superleuke rok!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. supergoed idee! een wondermooi rokske, en inderdaad afslankend....dat idee zou ik best kunnen gebruiken voor mijn "grote-maten-maat".
    Tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het staat je geweldig! Dat vergat ik gisteren nog te zeggen bij het staren naar de mooiheid :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi! Afstappen van het idee van een-rok-helemaal-in-één-stof is duidelijk een heel goed plan. Knap!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hip hip hip HOERA, gelukkige verjaardag!!!
    Wat een prachtige rok!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. supermooi, je nieuwe rok!!! Proficiat met je verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gelukkige verjaardag!! En de rok... die is superknap!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat staat die rok je goed! Echt heel mooi gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen