donderdag 11 oktober 2012

1 uurtje...

... meer had ik niet nodig om het te maken... Het duurt vaak langer bij mij om te beslissen welk model, welke stoffen e.d. ik ga kiezen dan het maken zelf. En ik moet zeggen: ik ben superblij!
Ik zocht al lang een hoes voor mijn laptop. Elke dag zeul ik dat ding mee: van les naar vergadering, weer thuis in de zetel om lessen voor te bereiden, mails te beantwoorden en natuurlijk: allerlei leuks opzoeken om te naaien!
Uiteindelijk kies ik voor deze tutorial. Helder, gemakkelijk en snel!

Hier is ie dan: mijn laptophoes!



Jaja, de tekening loopt door... en dat heb ik niet bewust gedaan ;) Soms moet je een beetje geluk hebben...



Buitenstof: Camera-stofje uit de "Out n' About"-collectie van Caleb Gray voor Robert Kaufman van bij Bambiblauw
Voering: dikkere canvas van Ikea











Wie mij wat volgt weet dat ik onlangs verjaarde en dus een weegschaal ben... kiezen is niet mijn sterkste punt. Dus ja, ik denk dat ik nog wat hoesjes zal maken ;)

4 opmerkingen:

  1. Dat is nog eens een mooie laptophoes geworden! Echt honderd maal beter dan die saaie dingen die je in de winkel koopt! (daarom maakte ik er een paar maanden geleden ook maar zelf een)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. amai, in 1 uurtje gemaakt! Dat zou mij nooit lukken!
    Heel mooi gelukt én handig denk ik, hè!
    veel plezier ermee!
    liefs
    Hilde

    BeantwoordenVerwijderen