maandag 9 juli 2012

Even tussendoor...

Dat ik helemaal niets meer heb gedaan de laatste weken is niet helemaal waar. Gelukkig komen we om de 14 dagen met de Koppige Kopspeldjes en kon ik nog wat naaien tussen het verbetergeweld door (en hoe vreemd toch, het lijkt alweer zolang geleden!).

Dit maakte ik nog voor de jongens:

Voor Josse: model uit Ottobre, stof komt van hier 


Voor Marius, een experiment met spons :)


Hij wilde het meteen aantrekken dus er zijn al vlekken op...

Voor de fun maakte ik ook nog 2 dekentjes, altijd handig om te geven bij geboortes:


En gisteren had ik dan eindelijk weer tijd om te naaien aan mijn eigen tafel. Om er weer in te komen, een Zsazsa-rokje in maat 2 jaar!


Vandaag bij de boekhandel het boek "Droomjurken" gekocht... voor een volgend project dus!
Op naar meer...

8 opmerkingen:

  1. Amai, je benty toch wel superijverig geweest! Hele mooie dingen allemaal! En al benieuwd naar je creatie uit de droomjurken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gemaakt allemaal! Geen problemen met bestellen in US, alleen soms 2 weken wachten groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik ga het ook maar eens proberen, veel te veel moois... hopen dat de douane niets vraagt ;)

      Verwijderen
    2. Tja, die kans is er altijd, ik nog nooit gehad...

      Verwijderen
  3. Prachtig prachtig! Ik ben helemaal weg van het rokje! En dat sponsen t-shirt, dat ziet er zo zalig zacht uit!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mijn zoons' aaibaarheidsfactor met het t-shirtje aan is nog eens vertienvoudigd ;)

      Verwijderen
  4. hey,

    op mijn blog vroeg je of de naadwaarden inclusief zijn bij de kleedjes van het boek. Ik kan u zeggen dat dit inderdaad zo is! :-)

    ik ben benieuwd naar uw creatie!

    groetjes
    Fien

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. bedankt voor je antwoord... eerst even een paar andere zaken afwerken en dan begin ik eraan. Foto volgt zeker!

      Verwijderen