zondag 16 december 2012

Pré-pakjestijd...

Drukke tijden want veel jarigen in december... Ik hoopte van alles zelfgemaakt te kunnen geven met kerst maar de drukte van de job en een paar extra vraagjes van Het Lief om wat te maken steken daar stokken voor...
Niet getreurd, toch weer héél wat gemaakt...


Een rok voor de mama van mijn toekomstige schoondochter...


Nog eens flockfolie uitgeprobeerd voor een nieuwjaarscadeau

 

 De zwemtas uit Zo Geknipt als laat Sinterklaas / vroeg kerstcadeau voor het petekind van Het Lief



Een verjaardagstas voor mijn lieve schoonmoeder...

Ondertussen in de naailes ook nog aan het werken aan een super leuk vestje voor de oudste zoon. Hopelijk volgende week met foto's :)
Fijne zondag iedereen!

4 opmerkingen:

  1. Het rokje is echt super! Het frulleke met de knopen vind ik echt zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw productief zeg! En dat stofje van de verjaardagstas is zoooo tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lotte: ik heb voor je nog een verassing voor onder de kerstboom stuur jij je post-adres even door via een e-mail : zazozip(apestaart)gmail.com
    Groetjes
    Saskia van ZaZoZip

    BeantwoordenVerwijderen