zondag 26 augustus 2012

RecyKleert met haar nieuwe aanwinst...

Jaja, het was eindelijk tijd om mijn overlock te halen... Ik ging voor de Juki 654DE en wachtte geduldig tot de opendeurdagen bij Guy's naaicentrum in Hamme. Ik had gelijk om nog even te wachten want ik heb echt wel een goede deal gedaan.

Thuis durfde ik er niet aan te komen. Zou dat wel lukken? Ik had kort uitleg gekregen (en mag de komende week eens op les in de winkel) en had wel al eens geoefend op het toestel van een vriendin, maar ik durfde het echt niet. Tot Het Lief me een duwtje gaf.
Ik kreeg dan ook een oud t-shirt van Het Lief, dat we samen kochten een 3-tal jaar terug tijdens een city-trip naar Hamburg. Jammer genoeg waren er vlekken op gekomen en was de kraag helemaal geel uitgeslagen. Ideaal om een t-shirt uit te maken voor onze oudste zoon.

Ik heb wat geknoeid, maar het resultaat is zeker OK ;)


Mijn oudste zoon vindt het zo cool om het oude t-shirt van zijn papa te dragen! en ik kreeg meteen andere t-shirts aangeboden uit de kast van Het Lief ;)

7 opmerkingen:

  1. Knappe t-shirt! Voor je 't weet ben je verslaafd aan je overlock ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er ongelooflijk tof uit! Goed gelukt , zou ik zeggen! Jij wordt vast fan van je overlock!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tof hoor! En zeker geslaagd voor een eerste keer!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk hoor!
    Ik kreeg een oude overlock van een tante en ik moet zeggen... vind het ook best een beetje eng om ermee te werken.
    Zal ook een kwestie van oefenen zijn zeker?

    BeantwoordenVerwijderen