zaterdag 22 juni 2013

Wel een beetje onder de indruk...

22 juni 2013... spannend want vandaag om 9u startte de ticketverkoop voor de naaiateliers in de CC De Westrand in Dilbeek. 10 plaatsen per cursus, 3 cursussen... Na 10 minuten was ALLES VOLZET! Werd ik toch even stil van! Ik kreeg een uurtje later telefoon van de coördinator of ik het zag zitten om de cursus te hernemen op een andere dag. JA!!! want ik vind dat lesgeven gewoon te leuk!!!
Nu kan je dus weer inschrijven voor de cursussen maar dan op donderdagavond!
Waar? Ga naar hier en klik verder naar "naaiateliers".
Hopelijk tot dan!

3 opmerkingen:

  1. Superleuk! Ik ben op zoek naar een reeks van naailessen voor beginner. Heb mijn eerste naaimachine aangeschaft maar zou toch graag de basis goed leren. :) Heb jij een idee waar ik deze zou kunnen volgen? ('s avonds of in het weekend). Ben van Asse. Groetjes, nuniya.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Sarah, de lessen gaan door in Kasteel La Motte, dat is voor jou toch redelijk dicht bij de deur? Er zijn nog een aantal plaatsjes vrij...

      Verwijderen