donderdag 9 mei 2013

En de beste vroedvrouw is...

EEN MAN! En zijn naam is Jorgen. Ik had het geluk, toen ik zwanger was van mijn 2 jongens opgevolgd te worden door de beste vroedvrouw van de wereld. En toevallig was hij toen ook mijn collega dus dat was dubbel zo handig. Ik was het type: "heeft last van haar hormonen tijdens de zwagerschap" en hoe flink ik bij de gynaecoloog kon zijn, hoe snel ik in tranen kon uitbarsten bij Jorgen...
Jorgen heeft er ondertussen een dochtertje bij, een pracht van een baby! En zijn vriendin vroeg of ik nog wat spulletjes voor haar kon maken... Natuurlijk!


Patroon: uit dit boek dit boek
Stof: bambiblauw en modecoupon


Pamperzakje: patroon
Stof: fabric.com
 


Patroon slaapzak uit een Burda kids
Stof: bambiblauw en modecoupon

1 opmerking:

  1. Wat een prachtig kraamcadeau! Prachtige stofjes heb je gebruikt. Hier gaat het nieuwe gezinnetje veel plezier aan beleven!

    BeantwoordenVerwijderen