donderdag 23 augustus 2012

Op dreef... "bag" to school...

Maandag is het weer werkendag... na een heerlijke vakantie moet ik studenten met 2de zitexamens ambeteren...

Een hele zomer lang heb ik zitten kijken naar de Vink-tas... In Berlijn kocht ik tassenband en vorige week viel mijn oog op een nieuw stofke bij Ikea. De kinderen lagen lekker te dutten deze middag en ik greep mijn kans ;)

Een echte aanrader die Vink-tas. Super eenvoudig, snel gemaakt! Een leuk resultaat! Groot genoeg voor al mijn mappen en boeken (daar kijk ik wat minder naar uit...)


 En de zoon wilde ook eens op de foto...




3 opmerkingen:

  1. hey bedankt voor de tip van de opwijkse stoffen! Ik ga binnenkort zeker eens gaan kijken. Weet je toevallig rond welke prijsklasse het zat?

    Alvast bedankt!!

    groetjes
    Fien
    (prutsemie)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik gebruik mijn Vinktas ook om de haverklap, zo'n zalige tas ! Jij hebt er ook zo'n mooi exemplaartje gemaakt !

    BeantwoordenVerwijderen